viernes, 3 de enero de 2014

Benvinguts al meu blog

Tal com diuen; Any nou vida nova. Esperem que aquest 2014  per a tots sigui un any d'esperances i que com a mínim sigui igual que el 2013.

I per fi s'inicia d'una idea que ja fa temps que em ronda, que em barrina pel cap i que per falta de temps no havia pogut iniciar. 

El perquè de tot plegat?. Moltes vegades la gent em pregunta certes coses que per la gent de finances i d'economía son el 2+2 però que per la resta de la gent sonen a xinès. Aleshores amb l'esperit de poder apropar a tothom aquest perquè, el perquè no podem retirar les preferents o el perquè pugen o baixen els tipus d'interès i en què m'afecta he decitit intentar plasmar-ho en aquest blog.

La aspiració és servir d'il.lustració a gent i si amb els meus articles aconsegueixo que ni que tan sols sigui una persona ho hagi entès em donaré per més que satisfet. També agraïria que qualsevol cosa que no s'entengui es comentes i passaré a explicar-ho o fins i tot em podeu suggerir temes. Espero amb ànsies les vostres preguntes!




No hay comentarios:

Publicar un comentario